1) A Szolgáltató adatai
Cím: KOWAX KFT Hotel Magistern, 8600 Siófok, Beszédes stny. 72.
Levélcím: u.a.
Szolgáltatás helyszíne: KOWAX KFT Hotel Magistern, 8600 Siófok, Beszédes stny. 72
Telefon: 06-84-519-600
Fax: 06-84-519-601
E-mail: hmagistern@gmail.com
Internet: www.hotelmagistern.hu
2) A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
a) a szolgáltatás megrendelése:
A megrendelést minden esetben írásban (telefax, e-mail, stb.) kell megküldeni a szállodának. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés, program, közlekedés stb…) pontos megnevezését.
A megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a szállodával, hogy a Vendég milyen kategóriájú és típusú szobát szeretne megrendelni.
Az étkezések megrendelése történhet a szállásmegrendeléssel egy időben, vagy a helyszínen. A szálloda minden megrendelést írásban igazol vissza (telefax, e-mail).
b) a szolgáltatás lemondása:
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja az érintett szállodát.
Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik – az érkezést megelőzően három nappal van lehetőség.
Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a napi szobaárral azonos.
Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek rögzítésére.
Rendezvények, (esküvők, születésnapok, családi rendezvények stb.. esetében) megrendelést követően, foglalót kell fizetni, amely lemondás esetén nem kerül visszafizetésre.
c) a szállodába történő érkezés-távozás:
A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.
d) A szállodai szolgáltatások igénybe vételéhez minden esetben a szobakártya felmutatása szükséges!
3) Fizetési feltételek
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető előre történő átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint SZÉP kártyával.
Átutalás esetén – amennyiben a szállodával, illetve a helyfoglalási irodával kötött szerződés másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt az illetékes szálloda bankszámláján jóváírni.
A kiemelt időszakokban foglaló fizetését kérjük! Lemondás esetén a foglalót nem áll módunkban visszafizetni, viszont egy tetszőleges időpontban szabadon felhasználható! A foglaló visszautalásáról indokolt esetben a szálloda vezetője dönt, hogy a foglaló hány %-a kerülhet visszautalásra!
4) A Hotel Magistern Árai
A kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni.
Az árak – a 7/2001. (III.29.) GM rendelet 7. §-a alapján – a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
A KOWAX KFT Hotel Magistern az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Hotel Magistern honlapján (www.hotelmagistern.hu) található.
5) Egyedi szolgáltatások
a) gyermekkedvezmények:
A kedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek, diákcsoportokra nem vonatkoznak. Diákcsoportok esetén a gyermekkedvezmény egyedi megállapodás szerint!
b) félpanziós ellátás:
Az érkezés napi vacsorától az elutazás napi reggeliig szól. A köztes napokon a Vendég szabadon választhat az ebéd és a vacsora között. Egy éjszakai szállás foglalása esetén amennyiben a Vendég éttermünk nyitvatartási ideje után érkezik meg szállodánkba – melyről előzetesen tájékoztatja szállodánkat – a félpanzióval egyenértékű hideg csomagot biztosítunk. Csoportos foglalás esetén az étkezések időpontját a megrendelésben és a visszaigazolásban rögzíteni kell.
A szállodába élelmiszer biztonsági és higiéniai okokból étel-ital behozatala nem megengedett!
c) programok:
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A Hotel Magistern programjairól szóló tájékoztató a szálloda recepcióján található.
d) parkolás:
A szálloda zárt,őrzés nélküli parkolóval, illetve a szálloda előtt nyilvános parkolóval rendelkezik. Parkolóhelyek korlátozott számban állnak rendelkezésre. A parkolóban a KRESZ szabályai az irányadóak.
6) Reklamáció
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján,szóban és írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat egy – három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.
Rossz időre.. stb…történő hivatkozás miatti korábbi távozást / lemondást szállodánk nem fogadja el. Ebben az esetben a teljes lefoglalt időtartamot a vendégnek a szálloda részére ki kell fizetni! Ettől eltérő fizetésről a szálloda vezetője dönt!
7) Kártérítés
A szálloda az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.